Kõrgsurvepumba diagnostika, kõrgsurvesüsteemi diagnoos (diisel commonrail)

Vaatleme lähemalt, mida võiks silmas pidada kõrgsurvesüsteemi, kõrgsurvepumba diagnoosimiseks. Ja kuidas määratleda ära, kus täpsemalt asub viga või katkine detail.

Sümptomid:

  • Pikk käivitus (kuumalt, soojalt ja ka külmalt). 

Võimalik põhjus:

Kõige tõenäolisemalt ei saavutata ühispritseanumas vajalikku 200+ bar rõhku ning pihusteid survetakti lõpus ei avata ning käivitamist ei toimu. Vea tuvastamiseks vaja teostada kõrgsurvepumba ja kõrgsurvesüsteemi diagnoos.

Võimalikud rikked:

  • Lekkiv pihusti
  • Pumba enda rike
  • Latirõhuanduri rike
  • Kõrgsurvelati ja tagasivoolu vahelise klapi rike
  • Pumba sööturklapi rike
  • Elektrisüsteemis viga
  • Õhk süsteemis, etteandepumba viga
    Common rail surve ei tõuse piisavalt kiiresti ja käivitamine toimub peale pikka käiamist. Mõõtmine toimub kütuserõhu anduri signaalklemmilt

Vea leidmine võib teinekord omajagu aega võtta, kuid teadlik komponentide diagnoosimine viib sihile ja nii ei pea vahetama asjatult korras ja töötavaid detaile.

Diiselsüsteemi diagnostika tuleb kordades odavam, kui selle pimesi remontimine.

Diiselmootori käivitamisprobleemide puhul võta ühendust ning broneeri kõrgsurvepumba diagnoosi aeg.