ABS Diagnostika, ABS andurite diagnostika ja ABS Süsteemide veaotsing.

Kui armatuuris põleb ABS, EPS tuli siis on rike auto juhitavust parandavas süsteemis ning sellega ei maksa viivitada.

Põhjuseid, miks ABS tuli põlema süttib:

  • ABS anduri rike
  • ABS võru mehaaniline rike
  • ABS ploki suhtlus teiste moodulitega häiritud
  • Rike reguleeritavas vedrustuses
  • Mootori töös on rike
  • Pidurisüsteemis on rike

Räägiks lühidalt ABS anduritest:

ABS andureid võib jagada kaheks: aktiivandurid ning passiivandurid.

Passiivandurid ehk induktiivandurid ehk analoogandurid genereerivad ise voolu (siinuslaine vahelduvoolu), mida juhtplokk siis signaalpingena tuvastab ja selle järgi ratta pöörlemiskiiruse arvutab.

Aktiivandurid  (MRE e magnetotakistuslik) Halli efektiga ehk digitaalsed, saavad toite ning genereerivad juhtplokile ratta pöörlemiskiirusele vastava muutuva sagedusega sammpinge.

ABS induktiivanduri mõõtmine
 
 
 
ABS induktiivanduri töö reaalajas, andur ise oli korras, aga juhe oli katki.
MRE ABS ANDUR

 

Kui autol põleb ABS tuli ning veojõukontroll on väljas siis on viimane aeg tellida kvaliteetne diagnostika ning remontida ära vigane komponent.

Võta ühendust ja küsi nõu, või mine kontaktlehele siin ning jäta teade.

Airbag diagnostika

Airbag Diagnostika

  Airbag süsteemi diagnostika.  Kui armatuuris põleb kollane või punane tuli kirjaga SRS või AIRBAG siis näitab see

Loe edasi »

Mootoriketi kontroll

  Mootoriketi kontroll, mootoriketi “venivuse” kontroll Pole midagi väga palju katastroofilisemat mootori jaoks, kui ootamatu mootoriketi purunemine või

Loe edasi »

Eelsüüteküünalde kontroll

  Hõõgküünalde diagnostika, eelsüüteküünla kontroll Diiselmootor vajab eriti külmematel kraadidel kiireks käivituseks eelsüüteküünalde (hõõgküünalde) abi, kui eelsüüteküünlad ei

Loe edasi »

Generaatori Diagnostika

  Generaatori diagnostika Generaator on kogu auto elektrisüsteemi süda. Kui generaatori töös esineb häireid, siis on seda tunda

Loe edasi »