Kõrgsurvepumba diagnostika, kõrgsurvesüsteemi diagnoos (diisel commonrail)
Vaatleme lähemalt, mida võiks silmas pidada kõrgsurvesüsteemi, kõrgsurvepumba diagnoosimiseks. Ja kuidas määratleda ära, kus täpsemalt asub viga või katkine detail.
Sümptomid:
- Pikk käivitus (kuumalt, soojalt ja ka külmalt).
Võimalik põhjus:
Kõige tõenäolisemalt ei saavutata ühispritseanumas vajalikku 200+ bar rõhku ning pihusteid survetakti lõpus ei avata ning käivitamist ei toimu. Vea tuvastamiseks vaja teostada kõrgsurvepumba ja kõrgsurvesüsteemi diagnoos.
Võimalikud rikked:
- Lekkiv pihusti
- Pumba enda rike
- Latirõhuanduri rike
- Kõrgsurvelati ja tagasivoolu vahelise klapi rike
- Pumba sööturklapi rike
- Elektrisüsteemis viga
- Õhk süsteemis, etteandepumba viga
Vea leidmine võib teinekord omajagu aega võtta, kuid teadlik komponentide diagnoosimine viib sihile ja nii ei pea vahetama asjatult korras ja töötavaid detaile.
Diiselsüsteemi diagnostika tuleb kordades odavam, kui selle pimesi remontimine.
Diiselmootori käivitamisprobleemide puhul võta ühendust ning broneeri kõrgsurvepumba diagnoosi aeg.
Airbag Diagnostika
Airbag süsteemi diagnostika. Kui armatuuris põleb kollane või punane
Mootoriketi kontroll
Mootoriketi kontroll, mootoriketi “venivuse” kontroll Pole midagi väga palju
Eelsüüteküünalde kontroll
Hõõgküünalde diagnostika, eelsüüteküünla kontroll Diiselmootor vajab eriti külmematel kraadidel
Generaatori Diagnostika
Generaatori diagnostika Generaator on kogu auto elektrisüsteemi süda. Kui