Kütuse etteandepumba diagnoos

 1.6TDI näite varal

Sümptomid:

  • vahel ei käivitu,
  • käivitub kehvasti,
  • käib vahel kehvasti

Diagnoosimisel ei saa lähtuda ainult tehase poolt pumba etteantud võimekuse hindamisel, ehk vana pump suutis mõõtmise hetkel kütust täitsa normidesse pumbata, kuid pumba defekt ei tulegi igal ajal esile ning seepärast on vajalik hinnata ka kütuse etteandepumba mootori seisukorda ostsilloskoobiga, vaid nii on võimalik anda hinnang pumba korrasolekule.

Kes tähelepanelikult vaatab siis näeb, et uuel pumbal on 10 kommutaatorit (lihtsalt teine tootja on mootori veidi testmoodi lahendanud). 

Selge erinevus uue ja vana pumba töös, üks on pea 1000rpm/min kiirem kui teine ning kommutaatorite töö on häireteta.

Üleval vana vs uus kütusepump graafikuna

Pilti kah sellest mootorist, punase ringiga näha defektsed alad. Ainult aja küsimus millal pump keeldub lõplikult töötamast.

Ei pea olema selgeltnägemise võimeid, et ennustada kas sinu pumbal on veel eluvaimu järgi, tuleb lihtsalt pilk pumba voolugraafikule visata.

 

Airbag diagnostika

Airbag Diagnostika

  Airbag süsteemi diagnostika.  Kui armatuuris põleb kollane või punane tuli kirjaga SRS või AIRBAG siis näitab see

Loe edasi »

Mootoriketi kontroll

  Mootoriketi kontroll, mootoriketi “venivuse” kontroll Pole midagi väga palju katastroofilisemat mootori jaoks, kui ootamatu mootoriketi purunemine või

Loe edasi »

Eelsüüteküünalde kontroll

  Hõõgküünalde diagnostika, eelsüüteküünla kontroll Diiselmootor vajab eriti külmematel kraadidel kiireks käivituseks eelsüüteküünalde (hõõgküünalde) abi, kui eelsüüteküünlad ei

Loe edasi »

Generaatori Diagnostika

  Generaatori diagnostika Generaator on kogu auto elektrisüsteemi süda. Kui generaatori töös esineb häireid, siis on seda tunda

Loe edasi »