Kütuse etteandepumba diagnoos
1.6TDI näite varal
Sümptomid:
- vahel ei käivitu,
- käivitub kehvasti,
- käib vahel kehvasti
Diagnoosimisel ei saa lähtuda ainult tehase poolt pumba etteantud võimekuse hindamisel, ehk vana pump suutis mõõtmise hetkel kütust täitsa normidesse pumbata, kuid pumba defekt ei tulegi igal ajal esile ning seepärast on vajalik hinnata ka kütuse etteandepumba mootori seisukorda ostsilloskoobiga, vaid nii on võimalik anda hinnang pumba korrasolekule.
Kes tähelepanelikult vaatab siis näeb, et uuel pumbal on 10 kommutaatorit (lihtsalt teine tootja on mootori veidi testmoodi lahendanud).
Selge erinevus uue ja vana pumba töös, üks on pea 1000rpm/min kiirem kui teine ning kommutaatorite töö on häireteta.
Pilti kah sellest mootorist, punase ringiga näha defektsed alad. Ainult aja küsimus millal pump keeldub lõplikult töötamast.
Ei pea olema selgeltnägemise võimeid, et ennustada kas sinu pumbal on veel eluvaimu järgi, tuleb lihtsalt pilk pumba voolugraafikule visata.
Airbag Diagnostika
Airbag süsteemi diagnostika. Kui armatuuris põleb kollane või punane tuli kirjaga SRS või AIRBAG siis näitab see
Mootoriketi kontroll
Mootoriketi kontroll, mootoriketi “venivuse” kontroll Pole midagi väga palju katastroofilisemat mootori jaoks, kui ootamatu mootoriketi purunemine või
Eelsüüteküünalde kontroll
Hõõgküünalde diagnostika, eelsüüteküünla kontroll Diiselmootor vajab eriti külmematel kraadidel kiireks käivituseks eelsüüteküünalde (hõõgküünalde) abi, kui eelsüüteküünlad ei
Generaatori Diagnostika
Generaatori diagnostika Generaator on kogu auto elektrisüsteemi süda. Kui generaatori töös esineb häireid, siis on seda tunda