Kütuse etteandepumba diagnoos

 1.6TDI näite varal

Sümptomid:

  • vahel ei käivitu,
  • käivitub kehvasti,
  • käib vahel kehvasti

Diagnoosimisel ei saa lähtuda ainult tehase poolt pumba etteantud võimekuse hindamisel, ehk vana pump suutis mõõtmise hetkel kütust täitsa normidesse pumbata, kuid pumba defekt ei tulegi igal ajal esile ning seepärast on vajalik hinnata ka kütuse etteandepumba mootori seisukorda ostsilloskoobiga, vaid nii on võimalik anda hinnang pumba korrasolekule.

Kes tähelepanelikult vaatab siis näeb, et uuel pumbal on 10 kommutaatorit (lihtsalt teine tootja on mootori veidi testmoodi lahendanud). 

Selge erinevus uue ja vana pumba töös, üks on pea 1000rpm/min kiirem kui teine ning kommutaatorite töö on häireteta.

Üleval vana vs uus kütusepump graafikuna

Pilti kah sellest mootorist, punase ringiga näha defektsed alad. Ainult aja küsimus millal pump keeldub lõplikult töötamast.

Ei pea olema selgeltnägemise võimeid, et ennustada kas sinu pumbal on veel eluvaimu järgi, tuleb lihtsalt pilk pumba voolugraafikule visata.

 

Auto Elektritööd

Auto elektritööd ja diagnostika Kogu tänapäevase auto normaalseks murevabaks funktsioneerimiseks on eriti oluline, et elektrisüsteem ja selle komponendid

Loe edasi »

Kliima täitmine ja remont

  Kliima täitmine ja diagnostika   Kliimasüsteemi hooldus või diagnostika ei piirdu ainult süsteemi täitmisega külmaainega. Kliimahooldus seisneb:

Loe edasi »
Airbag diagnostika

Airbag Diagnostika

  Airbag süsteemi diagnostika.  Kui armatuuris põleb kollane või punane tuli kirjaga SRS või AIRBAG siis näitab see

Loe edasi »